Only Side by Side with You
Nan Qiao (Bai Bai He) is a determined drone design entrepreneur who faces a setback when her cheating fiancé withdraws his investment. Seeking new funding at a high-end nightclub, she encounters Shi Yue (William Chan), the mysterious owner who believes she caused his military career downfall. Initially planning revenge, Shi Yue decides to invest in her company with the intention of destroying her. However, as they spend time together, unexpected feelings begin to develop between them, challenging his original vengeful plan. This is a 2018 Chinese drama series directed by Lin Yan, based on the novel Nan Fang You Qiao Mu by Xiaohu Ruwei.