Oppa Keki
A tortoise that does not like to get wet and a claustrophobic armadillo explore the Amazon rainforest ecosystem together, discovering curiosities that help them face their daily dilemmas.
Hiiii
Oppa and Keki learn why washing their hands and food before meals is so important.
Trash
Oppa and Keki are having fun in the water, but there's an accident because of the lack of ecological awareness of a new friend; to solve the problem, the gang must recycle.
Oppa and Keki are building a raft, but they must accomplish the task and follow the instructions manual before they sink.
Eating is important, but eating more than one's need can have consequences that Keki learns in practice.
Oppa and Keki lose their ant friend in the middle of the mess in Keki's room; discovering if they manage to find the little one inside this chaos.