Our Love
In this poignant drama, Zhong Ke Ke (Yedda Chen) unexpectedly saves Tang Shao Lei (Ray Chang) from a street fight and falls in love with him, despite suspecting he is a "moonlight brother" who spends money before earning it. Her brother Zhong Yi Fan (Shawn Wei), now a tae kwon do instructor after the family business struggles, meets single mother Tang Shao Yin (Joanne Tseng) and develops feelings for her. Their relationships become complicated when they discover Shao Lei is the CEO of Ding Heng Corporation, which caused the Zhong family's business troubles, and Shao Yin is Shao Lei's long-lost sister. With both sets of parents objecting to their relationships, Ke Ke and Yi Fan must navigate complex emotional challenges. This is a 2013 Chinese drama series exploring love, family, and unexpected connections.