Out There
A farmer's home and way of life is threatened by the rise of local county lines drug dealers, urban gangs who traffic drugs into rural areas and smaller towns, purposefully avoiding major cities.
Nathan grows suspicious when an unexpected visitor arrives at the farm, looking to rent their barn; Johnny reconnects with his old friend Rhys, who is now a drug dealer, and is tricked into drug running to pay off a debt.
Nathan follows a Land Rover he saw launch a spy drone, which leads him to his brother, Caleb, and his girlfriend; convinced their new cleaner Eva took the drug parcel, Johnny breaks into her house to retrieve it.
Scott explains to Nathan that he is a third-party agent and wants to buy Nathan's farm; tensions rise as Rhys's boss, Kenny, confronts Johnny and Sadie about being short. Kenny follows them home, leading to an assault with deadly consequences.
After learning Kenny has gone missing, the police decide to raid the front for his drug operation; PC Crowther gets an anonymous tip about a burnt-out car at the quarry, and her suspicions rise when Nathan shows up at the scene.