Outpost
Talon is a survivor. The last of the Blackblood race, she also endured the destruction of her entire village by a gang of brutal missionaries. Years after that life-defining attack, she travels to a lawless fortress along the edge of the civilized world, tracking the individuals who killed her family.
Talon struggles to command a murderous creature she has summoned; Garret and Janzo try to find the cause of the plaguing disease; Talon searches for more of her family's murderers.
Talon, the lone survivor of the Blackblood race, continues her quest to find her family's killers, while coming to terms with her own special powers.