Overbooked
At its core, travel has always been driven by the motivation to discover new places, meet new people, and take in new cultures. So why do so many destinations focus on offering the same things and the same look and feel?
Tourism is a 9 trillion dollar industry and growing. But where does all that money go? Are you getting the best bang for your buck? And are your host destinations benefitting?