Pan y Circo
#NiUnaMás: Gender-Based Violence
The causes that allow the normalisation of violence and the actions of transformation in feminist revolutions.
A look at the effects of prohibitionist policies, the war on drugs, and possible paths to legalising marijuana.
The host talks to the biologist and winner of the "Belisario Domínguez Medal of Honour", Julia Carabias; also sitting at the board are an astronaut and a Peruvian activist who is fighting for the Amazon forest.
An in-depth discussion about the importance of recognising women's rights and the subject of pregnancy termination.
Diego Luna sits at the table with Odilia Romero, activist and Zapotec interpreter; they discuss the migrant crisis and the concept that there should be no borders.