Parallel Me
Toni, a struggling manager, receives a magical scarf from goddess Ariadne on New Year's Eve. It allows her to explore alternate versions of her life, launching her on a tumultuous journey of self-discovery.
Surf & Sail
At the lowest point in her life, Toni gets the unusual opportunity to visit parallel lives.
No One Like Us
Toni is a pop star struggling with the burden of fame in Thailand, and is controlled by her mother, Selma.
When lawyer Toni ends up in a tough spot, Ariadne tells her to use the scarf to get out of difficult situations.
Toni runs an alpaca farm and is married to Jonas. But she discovers evidence of a possible affair.
Toni is pregnant in Bogotá. She lives with a good community and decides to become a single mother.