Paranormal: Captured
The Lady of the Night
Paranormal investigator MJ Dickson heads to a pub where a lady who died in mysterious circumstances is rumored to roam the corridors.
Experts are called in to investigate a party shop where the owner is convinced that the ghost of a young servant girl called Sarah is still residing there.
Paranormal investigator MJ Dickson heads to The Old Picture House museum in Nottingham to dig into claims of ghostly activity in a Victorian hearse.
In Middlesbrough, paranormal investigator Danny Moss visits a house so haunted that one of its residents is no longer skeptical about the existence of ghosts.