Paul American
Global sports and entertainment superstars Jake and Logan Paul pull back the curtain for their latest venture: a family reality TV show.
Jake and Logan Paul rise to internet fame with outrageous videos and an intense sibling rivalry that almost tears them apart. They venture into unfamiliar territory as they prepare to launch a family reality show.
Jake prepares for the fight of his life, his 10th professional match against boxing powerhouse Ryan Bourland. As he gears up to defend his WWE championship belt, Logan's world flips when Nina reveals her pregnancy news.
With a gender reveal party on the horizon, Logan wrestles with the emotions of becoming a girl dad; Jake heads to Minneapolis with Jutta to oversee the birth of his own baby, his body care product empire.
After his fight against Mike Tyson is postponed, Jake and his team scramble to find a new opponent with just seven weeks' notice; Logan and Nina head to Italy to scout potential wedding venues.
Jake invites Greg on an ayahuasca trip to work through the family's complicated past; Logan grapples with downtime while on baby watch.