People Behaving Badly
How to Lose Friends and Infuriate People
People have too much fun messing with other people's food, just enough fun with inflatable exercise balls, and they also dump 50 crickets on a guy in the shower.
2 Bad 2 Furious
People give other people fake haircuts, use a cattle prod to wake up a passed-out friend, and pass a lot of gas in a sauna.