Phil Spector
The client-attorney relationship between legendary music producer Phil Spector and defense attorney Linda Kenney Baden--who represented Spector during his first murder trial--is explored in this compelling HBO Films drama written and directed by David Mamet. Oscar(R) winners Al Pacino and Helen Mirren star in this work of fiction that recounts Spector's first trial in the gunshot death of actress Lana Clarkson in his home. Was it a clear case of murder as prosecutors charged? Or was it a suicide as Spector claimed? Jeffrey Tambor and Chiwetel Ejiofor co-star.