Piggy Builders
Follows Cornelia, Cesar and Charlie, three curly-tailed piggy siblings who love building and solving problems in their community.
Book Case Chaos
The piggies are called to find Fred's lost book, but his bookshelf collapses when they arrive. Charlie and Cornelia repair the shelf, while Cesar and Fred search for the book.