Pirates
The Licence
Due to an unforgivable lapse he made during an attack, the Pirate Maritime Police (PMP) confiscate Victor's Captain's licence. At the worst possible time, as things are going badly for the family and the wolf's at the door.
Victor MacLimpet has a fabulous treasure hidden somewhere.The only problem is, he can't remember where. One day he meets the Great Rabanagaga who promises a surefire method of helping him to find it. Victor falls for it hook, line and sinker. In fact, the great guru only has one motive, to fill his own pockets.
With his ship in dry dock, MacLimpet finds himself unemployed. Unfortunately, apart from piracy, he hasn't got another skill. When Lucille suggests that she should get a job, Victor explodes, women pirate's don't work. Things get out of hand and harsh words fly ,a marital crisis!