Playing With Fire
I Come First, You Come Second
Derek and Daniel Koch prepare for the opening of their restaurant; Julie Elkind is determined to get a menu change; Todd English plans a low-key dinner for his birthday.
Candice's important business meeting doesn't go as planned, while Derek is worried about Daniel's new relationship. Plus, Kyle convinced Julie to reconnect with her estranged mother.
An old Hollywood friend visits Jennifer and attends the opening of her bakery. Plus, Daniel and Derek face off in a boxing fight, while Julie gets a career changing phone call.