Plum
Hurricane
When football legend Peter Lum gets diagnosed with a brain disorder, he decides to keep it from his family.
King of Cronulla
Plum's ex-wife Renee is the only one aware of his medical prognosis and urges him to share. Hiding the truth gets harder when Gavin's grand final turns brutal and he realises what he is handing down.
Plum takes Gavin and Charmayne home to the country for his mother's 75th birthday, but it's hot, and the prawns aren't the only things that turn.