Police in a Pod
With Fuji out of the picture, Minamoto embraces his new role with all his might; Kawai and Fuji take on several problems affecting society in a bad way.
Fuji uses the late-night patrol duty hours to inculcate a sense of responsibility in Kawai; Yamada handles a challenging case investigation.
Fuji and Minamoto have more in common than they'd care to admit, particularly their competitive spirits; this can complicate all manner of things, especially when the next police call could come at any time.