Ponies
Second Hand News
In late 1970s Moscow, two women working at the American embassy are thrust into a shadowy new world after tragedy strikes. With their lives up-ended, they embark on a new life as CIA operatives in the Soviet Union.
Bea strengthens her cover on a date with Andrei; Twila dives into an off-the-books investigation of a string of sex worker murders.
Twila runs her first asset, Vera, a Russian fixer with secrets tied to their husbands' deaths; as Bea's bond with Sasha grows, so does the danger.
In a bold move, Bea enlists an unlikely ally to pose as Vera, but what seems like a victory may actually be a trap.
As dark truths about her late husband surface, Bea struggles to hold her cover with Andrei; Twila goes undercover in a hotel.