POP OUT BOY!
Han Sun Nyeo (Kim Do Yeon), an ordinary teenage girl, discovers her uncanny resemblance to a romance comic book heroine. Her life takes an unexpected turn when Chun Nam Wook (Kim Min Kyu), the comic's male protagonist, mysteriously emerges from the pages into the real world. Stunned by his sudden appearance, Sun Nyeo struggles to understand how he arrived and how he might return. Nam Wook, determined to win Sun Nyeo's heart, attempts to charm her with his romantic gestures, but his cheesy lines often backfire, making her cringe instead of swoon. As they navigate this bizarre situation, their unique relationship begins to unfold.