Prank or Tank
El Escorpión Dorado and Facundo, two personalities with a great rivalry, face each other in extreme challenges.
How 'bout a BBQ?
Franco Escamilla invites the pair to travel to Monterrey to face the next two challenges. However, Franco is not alone, as he has the help of Piojo Herrera, who makes the gladiators suffer in a football stadium.
Holding On like Pros
Famous theatrical star Lolita Cortés calls the opponents to Chiapas to face each other in a test of resilience. The battle becomes more intense and an unexpected guest, Jaime Duende, becomes very nervous.
The Scorpion and Facundo face two challenges involving concentration; one of them almost leaves the competition.
Lorena Herrera, famous actress and Facundo's worst enemy, arrives to make the competitors suffer, sweat and test their skills to the maximum. The two give everything they have, because nobody wants to lose when the final is almost there.
Escorpión and Facundo face each other in the final, with the participation of artist Alejandra Guzmán, rapper Alemán and comedian El Diablito. The participants have to show everything they have learned to finally define who is the winner.