President Curtis
Following the commander-in-chief and his eccentric staff as they tackle the kind of crises that Rick Sanchez could never be bothered with, from monster diplomacy to paranormal investigations and unexplained phenomena.
As Curtis goes head-to-head with the CIA over a secret tape, he's forced to confront secrets of his own.
Triangle
After a dead Loch Ness monster washes ashore, Curtis, Banks and O'Doyle investigate a secret monster prison in the Bermuda Triangle.
Curtis gets invited to his ex-wife's inauguration gala. Banks and O'Doyle must undergo a job evaluation at a fully-immersive offsite facility.
After discovering an addendum on the Louisiana Purchase receipt, Curtis and his team must race against old enemies and friends to maintain control of the Louisiana Purchase territory.
After butting heads with his own Party, Curtis visits Camp David to undergo a true test of his Presidential prowess.