Private Sales
When Jacob's parents are murdered, he returns from college to mourn and take care of the estate; with his inheritance tied up in probate, Jacob takes a job driving high price escorts and quickly finds out, his job is more than just transportation.
Monday
When Jacob Hunter's wealthy parents are murdered, he returns from college to mourn and take care of the estate; with his inheritance tied up in probate, Jacob takes a job driving for Private Sales, a high-end escort company.
Friendships between the drivers and escorts form as Megan tries to keep her professional and private life separate.
Jacob hides a murder suspect and discovers he needs to evolve, to survive; Det Miller puts pressure on Megan to sell out one of her escorts and Alex's life is turned upside down.
Jacob is asked to step in during Megan's absence and run Private Sales; a rival madam tries to steal some of the escorts and Jacob makes a decision that will change the agency forever and might get him killed.
Jacob discovers running Private Sales is more difficult than promised, and he's now being targeted; the agency thrives as Megan remains in jail and a foreign visitor has come to get revenge.