Property Brothers: Under Pressure
Drew and Jonathan help wary buyers grappling with commitment issues make confident, informed decisions for the biggest purchase of their lives.
His Past, Their Future
A Los Angeles couple inherits a home that could solve their housing issues, except it's where he raised his children with his ex-wife. They're calling on Jonathan and Drew to help decide whether to make this house work or find one to claim together.
After selling their home, a couple's on the clock to land their growing family a home. And when a sudden opportunity appears in the beachside community they love, they turn to Jonathan and Drew to help with their decision.