Psychologist
Psychologist is a 2021 Chinese television series directed by Malaysian Chinese director Sam Quah and produced by Yulele Pictures Co., Ltd. The series is produced with a special fund for guiding and supporting television series in 2020 from the National Radio and Television Administration and is a key television series project supported by the Hainan Free Trade Port. The series is based on Bi Shumin's 2007 novel Female Psychologist.