Public Morals
NYPD public morals officer Terry Muldoon struggles with raising his family in the violent area of Hell's kitchen.
Muldoon is asked to find the person who killed his uncle; Sean O'Bannon starts a romance with the wrong girl; and Shea is taken to an illegal casino.
Muldoon and Latucci go on a double date; O'Bannon has some fun when arresting hookers; Kane avenges Mr. O's death.
Rusty makes a huge discovery; Muldoon has to step in when Latucci's friendship with the mob is questioned; Bullman's relationship with Fortune gets complicated.