Punk'd
Eliza Dushku, Mandy Moore
Eliza Dushku is accused of shoplifting, Mandy Moore is blamed for the destruction of someone's home, and Oscar De La Hoya punks a random member of the public.
Jessica Alba is confronted by a naked shopper; a jealous boyfriend has a mix-up with Wilmer Valderrama's car.
Jessica gets accused of saying rude things to a young boy; Nick Lachey gets fooled into thinking he has a large amount of long-lost relatives.