Queens on the Run
Fierce Queens in Rio de Janeiro
The world's fiercest drag competition begins. There's lots of drama in Rio de Janeiro, where a drag football match and a hairdressing competition threaten to bring down the contestants.
Hello, Y'All! Queens Arrive in Country Land
The coronation of the Queen of Tomate outrages the drag queens in Goiânia, where they have to win over the audience with a stand-up set. While some draw applause, others provoke yawns.
The drag queens show their creativity in a fashion challenge and have to showcase their unique talents in a live show.
After demonstrating their expertise with fashion and makeup in the design challenge, the queens must bring out their humorous side for the lip-sync round.
The queens show off their theatrical abilities in the first round and end the Fortaleza segment with a sizzling choreography challenge.