Quiz
The story of how Charles and Diana Ingram attempted to cheat their way into winning the top prize on the quiz show Who Wants to Be a Millionaire?.
TV producer Paul Smith turns Who Wants to be a Millionaire? into an overnight sensation, and one family's much-loved pub quiz hobby turns into outright obsession.
Charged with stealing a million pounds and persecuted by the public and the press, the Ingrams head to court. At first, it seems it is an open and shut case, but as the trial gets underway, the jury learns there is far more to the story.