Raakh
Gumshuda
Suman Arora, 16, disappears on the night of her radio performance, along with her younger brother, Sahil; Sub Inspector Jayprakash Jatav takes on the case as panic grips the family.
An engraved murder weapon and two unidentified fingerprints finally provide JP with his first solid lead. Facing a 48-hour deadline to show real progress on the case, he rushes against the clock to identify the sword's owner and catch the culprits.
The gruesome discovery of another body reveals a terrifying serial pattern. When a key witness identifies two suspects and gives JP their names, the investigation explodes into a nationwide manhunt.
JP follows Babu's trail to Bombay and uncovers disturbing truths about his past; Babu kills again and prepares to flee the city, but JP persists, despite direct orders to stand down.