Ragnarok: The Animation
Why Do You Wield That Sword?
Young swordsman Roan and his comrade Yufa face a spreading darkness after meeting a blindfolded mage.
Roan and his band join forces with Takius as they journey into the pits and haunted dungeons beneath Geffen Tower.
Roan, Yufa, Maya and Takius return to the dungeons of Geffen Tower to defeat the evil that plagues the tower.