Re: The End of the Tiny World ~Half A Year Later~
Six months after his friend Makoto's deadly plot on Christmas Eve, underworld negotiator Kida (Iwata Takanori) drifts through life without purpose, valued only by his underworld boss for his unique skills. When he is reluctantly drawn into a new case, he encounters Michiru (Matsui Airi), a mysterious woman whose familiar phrase about changing the world triggers memories of a long-lost friend who vanished when Kida was 20. Her unexpected appearance raises questions about potential connections to Kida's past and the friend he hasn't seen in years. This drama is a follow-up to the 2021 Japanese movie "The Master Plan" and explores themes of friendship, loss, and unexpected encounters. "Re: The End of the Tiny World ~Half A Year Later~" is a 2021 Japanese drama series directed by Makoto Kikukawa.