Reboot
On the outside, Riku Hayase (Ryohei Suzuki) appears to be a regular family man who runs a pastry shop while supporting his son and mother. But underneath the surface, Riku struggles with his wife's disappearance after she vanished without a trace two and a half years prior. His life takes a dark turn when shady detective Ayumi Gido (also played by Ryohei Suzuki) pays him a visit with horrifying news: the body of Riku's wife has been found, and Ayumi has come to arrest Riku for the murder. Determined to prove his innocence, Riku decides to pose as the detective himself with help from Ichika Kougo (Erika Toda), one of his wife's former coworkers. Can Riku find out what truly happened to his wife, or is he only getting himself into more trouble?