Red vs. Blue
Grif and Simmons flee as Caboose's trigger-happy firing has dire consequences; Tex assaults the Red Base.
The Blues fake an attack on the Reds while Sarge and Church meet up in the spirit world.
When the Reds try to make a deal with the Blues, one soldier gets stuck in the middle.
Tex tries to explain her mysterious return; Church and Tex venture into Caboose's mind to search for O'Malley.