ReLIFE
Kaizaki Arata is given a drug that changes his appearance, allowing him to return to high school.
Chizuru approaches Ryo about whether or not Arata is a participant in the ReLIFE experiment only to learn that she'll now be under the care of An; Arata gets put in charge of the cultural festival.
Arata is finally getting the nerve to ask Chizuru out, but she keeps avoiding him; right when he doesn't expect it-she asks him out.