Rennervations
Jeremy Renner teams up with expert builders to acquire large, decommissioned government vehicles and reimagine them as "mind-blowing creations" that serve kids in communities worldwide.
Chicago: Building a Mobile Music Bus
Jeremy Renner rebuilds a tour bus into a mobile music studio for a youth charity in Chicago.
Mexico: Building a Mobile Dance Studio
Jeremy Renner rebuilds a city bus into a mobile dance studio for a children's charity in Mexico.
Jeremy Renner rebuilds a shuttle bus into a mobile recreation centre for a nonprofit in Reno, Nev.