Revenge Prank
DJs Pauly D and Vinny give the victims of internet pranks the chance to exact revenge on the person who pranked them.
The Prank That Fell From the Sky
Pauly D helps Garrick get revenge on his wife Zoe by pulling off the ultimate skydive prank. The stakes are sky-high and will push the boundaries of their marriage.
Vinny helps sisters Tamika and Kehonia prank their embarrassing mother Madeline, whose maternal instincts will be pushed to the limit when she shows up to find Tamika in the back of an ambulance.
Pauly D helps artist Coca make his girlfriend Keisha believe they're being blackmailed, and she becomes worried when their relationship and their careers are jeopardised.
Vinny helps Sunny get revenge on his brother Soko for putting a massive snake in his bed by tricking him into believing his precious sports car is being stolen.
Naja calls Pauly D to Florida to help prank her mum, Tiffany, into thinking she has quit medical school and moved in with a drug-dealing gangster.
After his wife pranks him into believing she contracted an STI, Shane plots revenge by creating a fake secret family from his wild years as a young man.