Riddle Story of Devil
What Dwells in Your Heart?
All 13 students are now assembled and things are about to get serious. But one of them thinks she can jump the gun and beat everyone to the prize.
Class Black prepares to put on a production of "Romeo and Juliet" for the school festival and another assassin tries her luck.
Class Black puts on "Romeo and Juliet" in front of a student audience, but with so many deaths in the play, maybe one or two will be real.