Rio Shore
Ten young people come together in Rio de Janeiro to experience partying, romance, and drama.
The veterans are joined by newcomers Day and Gabriel, and returning Shore Patrick. Between romances and drama, nothing stops them from enjoying the Rio nightlife.
A wild after-party ensues with drama and hookups. The family hosts guests at the mansion, but things get tense between Patrick and Day. Later, the Boss calls to summon everyone for a meeting.
The family meet the new boss, Nicole Bahls, and go on their first day of work. They face misunderstandings and relationships change.
A climate of disagreement prevails among the Shores, but the family still enjoy one of their favourite clubs, as well as a steamy boat ride.
Helena is at war with the girls, while Day faces conflict with Patrick. After a visit from Nicole Bahls, the Shores throw a party that leads to a steamy night.
The family faces ups and downs, but it is all forgotten with the arrival of Leslie from Acapulco Shore. She proves to be a true Shore as they embrace the Rio lifestyle.