Road Rage
Explores the volatile side of driving, featuring incidents from around the globe.
Chaotic Confrontations
An off-duty police officer pulls a gun on another motorist; a machete-wielding man attacks a delivery driver; an angry commuter in an SUV stalks a cyclist; a man takes out his aggression on a defenceless driver.
A TV personality has a violent encounter with another motorist; a dramatic car chase has a fiery end; a wild assortment of weapons is used to settle roadside disagreements.
An angry man targets another driver; an elderly man is taken for a wild ride on the freeway; a couple pull a pistol on another driver.
An angry driver chases after another car; a disgruntled neighbour takes things too far; a brazen gunman threatens another driver; a biker hangs on for dear life.