Rob The Robot
Rob is the galaxy's most curious and adventurous robot. Join him as he explores wondrous planets with his friends Ema - the alien linguist, TK - the wheeling toolkit, and Orbit - the quirky artist.
Follow along as Rob and his pals embark on these heartfelt adventures, discovering that the true treasure in the galaxy is the bond of friendship they share.