Rob Warner’s Wild Rides
Rob Warner travelled the globe racing the Mountain Bike World Cup, but never got to experience the local cultures and people during his travels; that's all about to change as he travels the world for one unique adventure.
Rob Warner heads to Kenya with Matt Jones to ride one of the highest mountains in Africa.
Lesotho
Rob Warner, along with Matt Jones, head to Lesotho where they experience a different kind of racing.
Former World Cup racer Rob Warner travels to Ecuador with rising MTB star Finn Iles to take on the Cotopaxi mountain and its oppressive high altitude.
Rob Warner and slopestyle genius Matt Jones make their way through New Zealand’s South Island trails. The two take on the country's longest and most remote single track.