Rock & Roll Road Trip With Sammy Hagar
The 'Red Rocker' Sammy Hagar travels around America to visit fellow rock legends for jam sessions and tons of laughs.
Sunset Strip
Sammy heads to Sunset Blvd to reminisce at Whisky a Go-Go before visiting former Mötley Crüe drummer Tommy Lee at his house. After cooking together and exchanging stories, the guys rock out in Tommy's studio.
Sammy checks out the Museum of Musical Instruments before interviewing Alice Cooper and playing a hit classic at Alice's bar.
Sammy and his band, The Circle, headline SunFest before heading to North Carolina to play at the Carolina Rebellion Music Festival.