Running Man Animation
Do not Walk, Keep on Running
Liu competes in the 100th Running Man Championship, in representation of his tribe. He reaches the Tree City Gate, only to be met with a confusing command.
The Winner of the Opening Game
The contestants each have unique items to help them as they race furiously. Arriving at the path of choice, they use their special skills in an attempt to finish the path of the maze first and win the opening game.
The opening ceremony for the 100th Running Man Championship begins, each tribe competes to win the sacred fruit of the soul tree. There will be 3 solo matches, 3 team matches, and 3 final matches.
The first individual match of the championship begins, and everyone becomes an enemy. The contestants decide to cooperate, but not everyone can be trusted.
Six players search for the bells, utilising special items. They attempt to run from Kuga, but as players are picked off one by one, concerns for a traitor on the inside arise.