Safe Harbor
When genius hacker Tobias and his ambitious best friend Marco end up on the radar of an Irish mafia family, they are unintentionally drawn into the dangerous and rock-hard world of European drug trafficking.
The Pony
Maro and his best friend Tobias are hackers and dream of big money. When they come into contact with members of a notorious Irish mafia family, they devise a plan to illegally gain access to the Rotterdam port system.
For the Birds
The mission did not go as planned, but Sloane is convinced they are on the right track. She asks Marco to help them again. Marco is reluctant, but agrees. Toby thinks he has solved the problem with the pony.