Salvation
Another Trip Around the Sun
Darius and Liam work to invent a theoretically impossible piece of technology to divert the asteroid, as Grace risks everything to help them.
Darius accelerates his plan to stop the asteroid before the Pentagon shuts him down; Grace must make life and death decisions.
To prove to Harris and Grace that he's not a traitor, Darius must reveal a closely guarded secret; Liam helps Jillian adjust to her new job at Tanz.
Darius recruits Grace, Harris and Liam for a dangerous mission while Jillian confronts Liam about his secret.