Save Me
After being accused of kidnapping his estranged 13-year-old daughter Jody a decade ago, Nelly goes on a search to find her after having not seen her for over 10 years.
Nelly sets off to find his estranged daughter after being accused of kidnapping her 10 years ago. The police are not convinced he is innocent, so he sets out to find his daughter and prove them wrong.
Claire and Barry set up a press conference to appeal for assistance. Hurt from not being included in the appeal, Nelly follows his own lines of enquiry.
Nellie confronts Melon and Bernie about their knowledge of Jody's abduction. Meanwhile, Claire grows suspicious of Barry's reward.
A classified police recording of a panicked 999 call from Jody is traced back to Streatham. Plus, Nelly finds a unique way of locating the property Jody was being held in.
Nelly and Melon work together to infiltrate a secret network which may hold the key to Jody's return. Meanwhile, Goz makes a shocking discovery.
Nelly stages a lock-in at The Palm Tree, where he confronts a regular about their role in Jody's disappearance.