Save This Shark
World champion surfer Mick Fanning teams up with experts and conservationists to help people gain a better understanding of sharks.
Mick Fanning begins his quest to better understand the importance of sharks by coming face-to-face with them again.
Mick continues his mission by travelling to the world's shark hotspots, where he gets a closer look at the incredible apex predator.