Saving Yellowstone
Dennis Quaid explores the beauty and fragility of the Yellowstone ecosystem, which is one of the largest intact environments on the planet, threatened by serious issues such as disease, drought, pollution, human intrusion and climate change.
In the Valley
Following the three key predators of the Yellowstone ecosystem: the wolf, red fox and coyote.
Bears, wolves, golden eagles and mountain lions roam Yellowstone's vast wilderness. The team discover the truth behind the legends of these elusive predators and what it takes to coexist with them.