Scandinavia
The filmmaker embarks on a Scandinavian journey to explore the polar night and uncovers nature's coping mechanisms in the absence of sunlight.
Into the Light
People, animals and plants adapt to winter in Scandinavia, which is characterised by the polar night, when the sun is barely visible.