My Return
John "J.D." Dorian unexpectedly finds himself back at Sacred Heart, reuniting him with new and old faces.
Elliot faces a dilemma with a stubborn patient; J.D. discovers online doctor reviews; Turk teaches his interns about new surgical technology and unexpected life lessons.
To relive their glory days, J.D. plans a poker night with Turk; competition brews between the medical and surgical interns; Elliot decides how to handle a social media-obsessed patient.
J.D. ventures into the world of post-divorce dating with Turk's guidance; Elliot gets creative when sourcing an organ for a beloved elderly patient; the interns learn about the unspoken rules of the hospital.
J.D. and Dr. Park are forced to work together when a member of the hospital board experiences a mysterious health crisis; Turk helps Elliot navigate a newfound romance; the interns practise vulnerability with patients.